Torelló, 29/01/2012; PxC protesta per l'anunci d'Adif de tancar l'estació de Torelló i prescindir dels tres treballadors

26/01/2013 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El grup municipal de PxC a l’Ajuntament de Torelló ha participat en la primera acció de protesta per l'anunci d'Adif de tancar l'estació de Torelló i prescindir dels tres treballadors que hi ha actualment i instal·lar una màquina per vendre els bitllets.

Torelló | Redacció.-  Els tres regidors de Plataforma per Catalunya (PxC) a l’Ajuntament de Torelló es van manifestar juntament amb un centenar de veïns a l’estació de Torelló tallant la via i impedint el pas del tren provinent de Barcelona.

Els concentrats han acordat constituir una plataforma ciutadana en contra del tancament de l'estació. El portaveu de PxC, Josep Maria Soldevila ha declarat que “ la intenció d’Adif es treure el personal de l’estació i només es podrà pagar amb targeta de crèdit” El regidor identitari ha afegit que ” amb les maquines que col·locaran això suposa un incordi per els usuaris i edemes tenim el perill de suïcidis a l’estació o atropellaments ja que no hi haurà ningú que controli l’estació i tot anirà per càmeres de videovigilància”.

Soldevila ha volgut deixar clar que els usuaris “estan indignats” i ha finalitzat dient que “des de PxC el nostre deure i obligació es estar al costat del ciutadà i això es el que farem”.

PxC

Torelló, 29 de gener de 2013