Torelló, 02/03/2013; PxC denuncia l’actitud antidemocràtica al consistori torellonenc

02/03/2013 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El ple aprova una moció prèviament presentada per PxC on es demana la paralització dels desnonaments i declarar Torelló municipi lliure de desnonaments

Torelló | Redacció.-  Els tres regidors de Plataforma per Catalunya (PxC) a l’Ajuntament de Torelló critiquen l’actitud antidemocràtica del consistori torellonenc, amb les actitud feixistes que ple rere ple fan servir membres d’ideologia extremista d’ERC i ICV.

Josep M. Soldevila, portaveu identitari va expressar un cop més el seu rebuig a les actituds de certs membres del consistori que pel sol fet de presentar una moció PxC ja hi voten en contra.

Plataforma per Catalunya va presentar una moció per declarar Torelló lliure de desnonaments, “com la seva feblesa democràtica” va manifestar Soldevila “els impedeix votar una moció de PxC, el grup municipal d’ERC- JpT va presentar una esmena a la totalitat i així poder votar favorablement la moció”.

“Hi votarem a favor igualment, perquè en aquest tema no valen protagonismes” va dir David Olivares en nom de PxC.

El municipi també es declara “lliure de circ amb animals”. Fet que va portar una nova picabaralla de PxC amb l’altre grup antidemocràtic d’ICV a Torelló.

PxC

Torelló, 2 de març de 2013