Torelló, 29/06/2013; PxC obliga a l’Ajuntament a prendre alguna mesura dràstica a Sorea

29/06/2013 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Soldevila, demana que l’Ajuntament de Torelló obri un expedient informatiu a la companyia per l’averia que va deixar els veïns de la zona sense servei d’aigua durant gairebé un dia sencer.

Torelló | Redacció.-  El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), a l’Ajuntament de Torelló, va ser l’únic grup municipal que es va preocupar de la important averia que van patir els veïns de l’avinguda Pompeu Fabra i els carrers Giravolt, Diamants, Sau i Joan Deordal durant gairebé 22 hores degut a la demora en la reparació de la fuita d’aigua que va deixar sense aquest servei als veïns.

Josep Maria Soldevila, portaveu de PxC, va demanar a l’alcalde que l’Ajuntament de Torelló obri un expedient informatiu tant a Sorea com a Gas Natural, el regidor identitari creu que “la companyia va actuar amb massa lentitud” i segons Soldevila “els veïns tampoc van rebre la informació adequada”.

En el mateix ple Plataforma per Catalunya va presentar una moció per demanar que l’Ajuntament no cobri determinats impostos, com l’IBI o la plusvàlua dels habitatges, a persones que es troben en procés d’execució hipotecaria o que estan desnonades i encara consten com a titulars de l’habitatge perquè tal com va dir el portaveu identitari “aquesta mesura es injusta i totalment incongruent”.

Finalment l’Ajuntament va aprovar amb l’abstenció de PxC, donar de baixa 36.581,53 euros de partides d’exercicis anteriors que constaven com a romanent i que no es podran exigir.

PxC

Torelló, 29 de juny de 2013