Torelló, 27/09/2013, PxC recull firmes per canviar la ubicació del mercat setmanal

26/09/2013 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Soldevila: diversos comerciants han mostrat interès perquè el mercat setmanal torni als seus orígens.

Torelló | Redacció.-  El grup municipal de PxC de Torelló ha iniciat una campanya de recollida de signatures per traslladar el mercat setmanal a la plaça Nova, a la plaça de la Vila i a la plaça Vella.

Segons el seu portaveu, Josep Maria Soldevila, "diversos comerciants han mostrat interès perquè el mercat setmanal torni als seus orígens". El regidor també diu que “el mercat setmanal actual treu places d'aparcament".

De moment només han recollit una cinquantena de signatures, però esperen que aquest nombre augmenti tenint en compte que "fa poc" que han posat en marxa la campanya. Després tenen previst presentar una moció al ple de l'Ajuntament. L'any passat PxC ja va portar-hi una moció que proposava dur el mercat setmanal a la plaça Nova i que va ser tombada per la resta de grups (CiU, JpT-ERC, PSC i ICV). El regidor de Comerç, Jordi Casals, ja va dir-los en aquell moment que és inviable situar-lo a la plaça Nova "per falta d'espai".

Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya de Torelló manifesten que “malgrat digui el regidor de comerç, PxC continuarà treballant per aquesta iniciativa”.

PxC

Torelló, 27 de setembre de 2013