Torelló, 09/10/2013; PxC no aprova la despesa total de 333.000 euros per les piscines municipals

08/10/2013 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El portaveu de PxC a Torelló, Josep Maria Soldevila també va demanar a l'equip de govern durant el ple de dilluns en quin punt es troben les obres del carrer Rocaprevera.

Torelló | Redacció.- El portaveu de PxC a Torelló, Josep Maria Soldevila, va demanar a l'equip de govern durant el ple de dilluns en quin punt es troben les obres del carrer Rocaprevera, un dels carrers més cèntrics de Torelló.

Soldevila va insistir en la pregunta “ja que es tracta d’un carrer molt cèntric i transitat i els veïns tenen ganes de que s’acabin les obres”.

L'alcalde, Santi Vivet, va constatar que avancen "lentament", tenint en compte que al mes d'agost els operaris "van fer vacances". Actualment són "dues colles" les que hi treballen i els tècnics municipals supervisen l'obra "diàriament". Les obres s'allargaran com a mínim "quatre setmanes més del previst". Si l'actuació es retarda una setmana o quinze dies "no passa res", però si supera aquest temps "hi haurà una penalització", va concloure Vivet.

Per altre banda PxC, va ser l’únic grup municipal que no va aprovar la despesa total de 333.000 euros per les piscines municipals

PxC

Torelló, 9 d’octubre de 2013