Torelló, 14/01/2014, PxC vol impugnar la moció del PSC presentada en el darrer ple municipal

14/01/2014 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El portaveu identitari Josep Soldevila ha manifestat que “com sempre amb l’abús de poder fan un ROM i són els primers que se’l salten per els seus propis interessos politics”.

Torelló | Redacció.- Plataforma per Catalunya (PxC), vol impugnar la moció i que quedi sense efectes perquè "el ROM aprovat per l'equip de govern diu que les mocions s'han de registrar a l'Ajuntament set dies abans de la comissió informativa i el PSC ho va fer després".

Soldevila ha manifestat que “el grup municipal de PxC a l'Ajuntament de Torelló ha presentat una instància per impugnar la moció que va ser aprovada en el darrer ple municipal per l'aplicació de tresoreria de la liquidació del pressupost de l'any 2013 i que va ser presentada pel PSC i aprovada per aquest grup i l'equip de govern (CiU i ERC-JpT)”.

“Des del grup municipal de PxC ja fa temps que ens queixem de la manca d’ètica per part de l’equip de govern de Torelló” ha comentat Soldevila, i ha afegit “ el govern de Torelló no té cap pudor a l’hora de saltar-se certes lleis”.

PxC

Torelló, 14 de gener de 2014