Per unes festes segures

25/02/2015 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya denuncia episodis de vandalisme i incivisme al Carnaval

Torelló | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament ha interpel·lat el govern municipal davant les evidents mancances en matèria de seguretat al Carnaval celebrat en les darreres setmanes.

L’equip de govern amaga successos tals com agressions, vandalisme, incivisme, robatoris i consum de drogues i alcohol per part de menors.

Especialment incòmoda va ser la pregunta adreçada al govern local per les sospites de consum de la droga coneguda com a caníbal en el transcurs de les festes.

Des del grup municipal de Plataforma per Catalunya han afirmat que ser un càrrec públic de Torelló implica dir les coses per el seu nom, i si alguna cosa té aquesta delegació és que en quatre anys no ens hem amagat de res i hem posat contra les cordes l’equip de govern per dir sempre la veritat, no només pel que fa a inseguretat, sinó també en el malbaratament dels nostres impostos.

Entenem que el govern municipal es pugui sentir acorralat per aquesta posició, veient que l’oposició que tenien abans era nul·la o millor dit no en tenien.