PxC es batrà per guanyar les eleccions a Torelló

30/03/2015 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Lidia Montes encapçalarà la candidatura de Plataforma per Catalunya a les elecciones municipals

Torelló | Redacció.- La delegació local de Plataforma per Catalunya ha acordat nomenar Lidia Montes alcaldable de cara als comicis locals que se celebraran al mes de maig.

Aquesta serà la primera incursió en la política de la flamant candidata de 29 anys com a càrrec elegible, tot i que és una activa militant que col·labora amb la delegació local de Torelló

Davant del boicot per part dels mitjans de comunicació, Plataforma per Catalunya ha decidit declinar fer campanya en ells així com concedir entrevistes, i centrarà la seva activitat a peu de carrer i a les xarxes socials.

Acompanyaran la Lidia Montes els actuals regidors David Olivares i Joan Manel Castillo, que ocuparan el lloc número 2 i 3 respectivament, així com Josep Maria Soldevila, actual portaveu a l’Ajuntament de Torelló que concorrerà com a número quatre.