Jordi Pere Casanova: “desitgem que el pes de la justícia caigui amb tota la contundència sobre els delinqüents”

21/05/2012 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya col·labora en la identificació dels lladres d’un comerç a Tortosa

Tortosa | Redacció.– La nit del passat dissabte 19 de maig la delegada local de Plataforma per Catalunya a Tortosa, María Jesús Herrero, va alertar la Policia Local d’un robatori amb força que s’estava perpetrant a un establiment comercial ubicat a l'Avinguda de la Generalitat de la capital del Baix Ebre.

Herrero va presenciar com “dos individus la van emprendre a puntades amb el vidre de l'aparador d'un comerç fins que van aconseguir trencar-lo i accedir-hi a l'interior per emportar-se una important quantitat de roba”.

La delegada identitària ha acudit a la comissaria dels Mossos, acompanyada pel delegat territorial de les Terres de l'Ebre, Jordi P. Casanova, per col·laborar en la identificació dels delinqüents.

El delegat territorial ha manifestat la seva gratitud als agents per la seva celeritat i professionalitat en la investigació del cas i el seu desig “perquè el pes de la justícia caigui amb tota la contundència sobre els delinqüents”.