Tortosa, 13/09/2012; Josep Anglada presideix l’Assemblea General de la delegació de les Terres de l’Ebre

15/09/2012 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president Plataforma per Catalunya  (PxC), Josep Anglada, va presidir el passat dijous a la tarda la primera Assemblea General de la Delegació de les Terres de l’Ebre.

Tortosa | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va estar present dijous a la tarda a la celebració de l’Assemblea General de les Terres de l’Ebre. L’acte va ser presentat per la delegada local de PxC a Tortosa, María Jesús Herrero, que va donar pas a la rebuda del president Josep Anglada, i de la junta directiva de PxC a les terres de l’Ebre.

Jordi Casanovas, delegat territorial de PxC, va iniciar el primer discurs que va dividir en 2 parts: la gran situació del partit a les nostres comarques, i com hem arribat a això , i on volem arribar.

Casanovas va dir que "tenim, avui, gairebé la meitat de la representació de PxC a la demarcació electoral de Tarragona, amb 4 regidors - Tortosa, Amposta i Roquetes - dels 9 que tenim en tota la província", I va afegir "volem portar a PxC i al President Anglada al Parlament de Catalunya, però amb grup propi, amb molta força, i amb representació de la nostra província i de les nostres comarques, ja que l'Ebre necessita tenir veu, de la mà de PxC, al nostre Parlament". "Les nostres comarques sempre hem estat receptores del pitjor (invasió immigrant), però no hem rebut empreses, i l'atur ja arriba a una situació més que alarmant". "L'única cosa que tenim, el riu Ebre, és el que ens volen prendre i cal tenir memòria històrica per recordar que, fa molt pocs anys, PP i CiU, ja tenien un acord pactat", va concloure Casanova.

Tot seguit, el president de PxC, Josep Anglada,  va prendre la paraula. El qual va ressaltar que "vam estar molt a prop d'entrar al Parlament català, però el vot de càstig al tripartit ens va impedir, per uns pocs vots, aquella entrada. El moment de glòria de PxC està per arribar, però ja estem molt a prop, ja que el govern de CiU, a més de moltes retallades - que continuaran fent -, no sap on està ni sap on va". El líder identitari també va recordar  molts casos de corrupció de tota la casta política podrida, emfatitzant en els casos del Sr. Millet, el Palau de la Música, el cas de les ITV, amb el Sr. Oriol Pujol (CiU), i molts altres protagonitzats per la casta política corrupta que patim des de fa 30 anys.

"PxC diu el que vol sentir el poble". "PxC estem aquí per servir als ciutadans, no per viure dels ciutadans", va afegir Anglada.

Anglada en acabar va remarcar que "no podem confondre la diada de Catalunya amb una manifestació que no representa a la gran majoria dels catalans”, i va afegir “nosaltres, des de PxC, sempre estarem al costat de la gent de casa, de les nostres lleis i costums, de la nostra tradició i cultura, de la nostra gran història, però com molts grans catalans, no som independentistes, nosaltres volem una Catalunya que sigui el motor d'Espanya i que sigui l'exemple de la gran pluralitat que tenim al nostre país".

L'acte va acabar amb un sopar presidit per Anglada i amb l'assistència de més de 25 persones.

PxC

Tortosa, 13 de setembre de 2012