Lluita contra la competència deslleial

12/03/2013 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Les denúncies de Plataforma per Catalunya i la pressió veïnal forcen el tancament d’un bar d’immigrants per múltiples irregularitats

Tortosa | Redacció.- La pressió dels veïns i les moltes denúncies presentades per part de Plataforma per Catalunya contra un bar regentat per immigrants al barri de Ferreries han portat a la seva  clausura.

El portaveu de Plataforma per Catalunya al consistori tortosí, Jordi Casanova, ha recordat que ja havia denunciat amb anterioritat l’incompliment sistemàtic dels horaris establerts per les ordenances municipals, els sorolls i la sobreocupació de la terrassa fins a tapar completament un pas de vianants.

Igualment ha manifestat que havia posat en coneixement de la Policia Local, els Mossos i la Policia Nacional que hi havia indicis de tràfic de substàncies il·legals i de presència d'immigrants il·legals al local.

Casanova ha manifestat la seva satisfacció perquè ha quedat demostrat l’efectivitat de la pressió veïnal. En aquest sentit ha fet una crida per continuar en aquesta línia i fer pinya perquè tots aquests comerços de dubtosa legalitat i que incompleixen les ordenances puguin ser tancats.