Per la conservació de l'espai públic

31/05/2013 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya denuncia el mal estat del Passeig de l’Ebre, un dels carrers emblemàtics del municipi

Tortosa | Redacció.- Jordi Pere Casanova, portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament, ha denunciat en la comissió d'espai públic "l'abandó i el mal estat del Passeig de l'Ebre, entre la Rambla Catalunya i el carrer Ulldecona”.

El portaveu identitari ha especificat que “les arrels d'alguns arbres han aixecat una part de les llambordes i la situació és molt perillosa per als veïns d’edat avançada i per als nens petits”.

Casanova ha denunciat la cada vegada major presència de prostitució oriental –així ho certifica la proliferació d’anuncis a la premsa local i comarcal— a mans de dones immigrants en situació il·legal o irregular que practiquen la prostitució en pisos de diverses zones de la ciutat. En aquesta línia ha manifestat que les queixes de molts veïns són cada vegada més evidents i la passivitat de les autoritats municipals és absoluta.