Homenatge al CD Tortosa

12/06/2013 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya destaca el paper del CD Tortosa en l’entrega de la medalla d’or de la ciutat a l’entitat

Tortosa | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a la capital del Baix Ebre, Jordi Pere Casanova, ha participat en l’emotiu acte d’entrega de la medalla d’or de la ciutat al CD Tortosa. Casanova ha recalcat el tarannà històric de l’entitat, amb més de 100 anys de vida, i que és tot un referent per a la ciutat, per a les comarques, per a Catalunya i a tot Espanya.

El portaveu identitari ha dit que “moltes de les famílies tortosines tenim algun tipus de vinculació amb l’entitat. Tenim companys i amics que han estat jugadors, entrenadors, membres de la directiva o socis”. En aquesta línia ha manifestat la vinculació de la seva família amb el CD Tortosa, fent referència a la condició de soci del seu pare durant més de 40 anys, des dels anys 50 del segle XX. Casanova s’ha mostrat crític amb la presència de Sandro Rosell, president del FC Barcelona, a l’acte. “No té vinculació amb la ciutat de Tortosa ni amb el club. No entenem quin és el seu paper en aquest esdeveniment”. El regidor ha qualificat d’indignant l’espectacle protagonitzat pels senyors Mas i Rosell, prestant-se a ser fotografiats amb la nostra senyera tacada amb el nom d’una dictadura islàmica a canvi de diners bruts i podrits.