Casanova:

Casanova: "l’alcalde segueix apostant per un diàleg amb els immigrants que ja s’ha mostrat inútil"

02/09/2013 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Tortosa | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Jordi Pere Casanova, ha sol·licitat que els comerços regentats per immigrants i que res tenen a veure amb els locals de restauració, pastisseries i quioscos que tradicionalment obren les seves portes els dies festius de les Festes Majors de la ciutat, hagin de romandre tancats dilluns de la Cinta i el dia anterior.

Casanova ha subratllat la viabilitat de la mesura, que es podria aplicar amb un senzill edicte d’alcaldia, per evitar que locutoris, basars i carnisseries halal irrompin en el paisatge de la capital del Baix Ebre i malmetin la tradició d’aquesta festivitat.

La proposta es va trobar amb la negativa de l’alcalde de la ciutat, Ferran Bel (CiU), que va assegurar que no faria res per impedir l'obertura d'aquests comerços durant els dies festius.

Casanova va retreure a l’alcalde que segueixi apostant per un diàleg amb els immigrants que ja s’ha mostrat inútil, vista la seva manca d’interès a integrar-se.