Casanova:

Casanova: "mesquites, ni a Tortosa, ni a Catalunya, ni a Espanya ni a Europa!"

18/11/2013 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya inicia una campanya per aturar la construcció d'una mesquita a la capital del Baix Ebre

Tortosa | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya, Jordi Pere Casanova, ha iniciat una campanya per aturar la imminent construcció d’una mesquita en el polígon Pla de l’Estació de la capital del Baix Ebre.

Davant l’amenaça que la comunitat musulmana pugui aixecar un centre de rés musulmà entre el barri de Ferreries i Roquetes el grup municipal de Plataforma per Catalunya ja ha presentat una instància en l’Ajuntament sol·licitant tota la informació al respecte.

Casanova ha fet públic que ja ha iniciat una campanya de recollida de signatures per mostrar el rebuig a la instal·lació de la mesquita amb la col·laboració dels empresaris, comerciants, empleats i veïns de la zona”.

El portaveu ha fet un crida per demanar la col·laboració de tots els ebrencs perquè la campanya tingui com més suport, millor, per aturar l’obertura de la mesquita. “Totes i tots, visquem més a prop o més lluny de la zona on es vol edificar la mesquita, podem ser proveïdors, clients, familiars, amics o companys dels veïns afectats, i a tots ens afecta que es pugui donar llicència d'obertura per a una mesquita".