Casanova:

Casanova: "la premsa local i comarcal sotmet la nostra formació a una vil censura"

22/11/2013 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reprova la censura de la premsa ebrenca  a les denúncies veïnals que Casanova fa arribar als mitjans locals i comarcals

Tortosa | Redacció.- El delegat territorial de Plataforma per Catalunya a les Terres de l’Ebre i portaveu del grup municipal, Jordi Pere Casanova, denuncia "la vil censura a la que la premsa local i comarcal sotmet a la nostra formació".

Casanova ha fet saber que les queixes que els veïns fan arribar a Plataforma per Catalunya, en molts casos motivades per la inactivitat absoluta de l'equip de govern (CiU), són sempre ignorades per una premsa que està al servei del poder i que prefereix amagar els problemes dels ciutadans en lloc de ser el seu altaveu.

L’última denúncia de Jordi Pere Casanova és que a causa d'unes obres alguns carrers de la ciutat han quedat intransitables pels vehicles. D’altra banda recorda l'incompliment dels compromisos de l'equip de govern amb els veïns afectats per l'enfonsament d'un edifici al novembre del 2012 i que encara, passat 1 any, segueixen sense tenir les solucions promeses.

Casanova ha titllat de “lamentable, penós i miserable que després de presentar una instància al respecte [veure document]  acompanyada de fotografies i havent-se donat compte a la premsa, no s’hagi publicat ni una sola paraula”.