Casanova, a l’alcalde: “pel que respecta a la rescissió del contracte amb l'empresa que havia de fer les obres de la nova piscina vostè ens ha pres el pèl i els diners”

11/01/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Casanova titlla d'engany la promesa electoral d'una nova piscina que finalment no es construirà

Tortosa | Redacció.- Amb els únics vots favorables de CiU el ple extraordinari celebrat a la capital del Baix Ebre va aprovar la rescissió del contracte amb l'empresa que havia de construir la nova piscina municipal i dos aparcaments subterranis a la ciutat.

El portaveu de Plataforma per Catalunya, Jordi Pere Casanova, va argumentar el seu vot negatiu dient que "no estem en contra de resoldre aquest contracte, però sí estem en contra de com s'ha fet: tard i malament. Fa molt de temps que s'hauria d'haver fet i penalitzat a l'empresa constructora, tal com constava en una de les clàusules del contracte. Tota Tortosa sabia que aquesta obra, faraònica i impossible, degut a les circumstàncies econòmiques a les quals ens han portat totes les formacions polítiques que han tocat poder en els últims 15-20 anys, era inassumible".

Casanova va demanar explicacions al sr. alcalde. "Pensem que és una aixecada de camisa i un engany als tortosins. En qualsevol empresa, si un dels seus responsables enganya als seus clients durant 3 anys i a sobre això costa uns diners -diners públics en aquest cas, encara més greu - ja no ocuparia aquest càrrec".

Casanova va voler afegir que "una vegada més, les falses promeses electorals -la nova piscina- per mantenir les poltrones, han estat més importants que les necessitats dels ciutadans. Una vegada més s'ha mentit als ciutadans".

Després de la votació, el regidor de PxC va abandonar el ple en ser incapaç el senyor alcalde de conduir el ple extraordinari, permetent i sumant-se ell mateix a argumentacions no previstes en l'ordre del dia i que, com s'havia comentat abans del ple, quedaven previstes per a una junta de portaveus extraordinària a celebrar el següent divendres.