Casanova:

Casanova: "no participarem en suposats actes populars polititzats i manipulats, i encara menys si s'organitzen amb diners públics”

21/02/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Casanova rebutja que el rupturisme utilitzi la Fira de l’Oli de les Terres de l’Ebre per fer campanya

Tortosa | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Jordi Pere Casanova, ha remès una carta a l’alcalde de l’Entitat Municipal Descentralitzada de Jesús en què ha manifestat el malestar per la instrumentalització que vol fer el secessionisme de la 19ª Fira de l’Oli de les Terres de l’Ebre.

En la missiva Casanova ha denunciat que una vegada més, festes i fires populars que paguen tots els ciutadans amb els impostos, es polititzen, i són utilitzades a mode d’aparador per fer proselitisme del rupturisme i per fer publicitat dels suports a entitats i organitzacions que busquen la divisió i la confrontació de la població.

Casanova ha ressaltat els llaços culturals i lingüístics de les regions espanyoles i en aquest sentit ha posat en valor els lligams de Catalunya amb Aragó, Balears i València.

L’acte inaugural de la fira estarà monopolitzat per Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional Catalana. Per aquest motiu el portaveu ha manifestat que “una vegada més, i no serà l'última, per coherència i sentit comú, no participarem en suposats actes populars polititzats i manipulats, i encara menys si s'organitzen amb diners públics”.