Casanova:

Casanova: "recordin molt bé aquesta votació quan no puguin dormir per la permissivitat i la passivitat del govern municipal i de la resta de l'oposició"

12/05/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El plenari s’oposa a una moció de Plataforma per Catalunya per avançar l’horari de tancament de locals d’oci conflictius

Tortosa | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Jordi Pere Casanova, ha titllat de lamentable i vergonyós que els grups municipals s’hagin oposat a limitar l’horari d’obertura dels locals d’oci nocturn que siguin focus de conflicte.

Casanova ha demanat als tortosins que "recordin molt bé aquesta votació quan no puguin dormir per la permissivitat i la passivitat del govern municipal i de la resta de l'oposició –a excepció de PxC- al no aplicar les normatives municipals per garantir un dret tan bàsic com és el descans nocturn".

El portaveu ha mantingut contactes amb el defensor del ciutadà -a petició d’aquesta figura- per presentar una queixa referent a la increïble actuació de tots els grups municipals, i exigir una solució al greu problema d'alguns locals d'oci nocturn als quals se'ls permet incomplir totes les normatives.

La segona moció que Plataforma per Catalunya va presentar al ple de maig demanava oposar-se a la introducció de la religió islàmica a les escoles, i va ser votada en contra per tots els grups municipals sense cap argument.