Català - Castellà
explica'ns
93 119 03 33
PxC Youtube PxC Twitter PxC Facebook
segueix-nos

Notícies municipals

Casanova:

Casanova: "Adeslas deixa els usuaris de Tortosa sense atenció presencial per fer caixa"

15/05/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El portaveu de Plataforma per Catalunya carrega contra Adeslas pel tancament de l’oficina d’atenció als usuaris amb l’únic objectiu de fer caixa

Tortosa | Redacció.- El portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya a la capital del Baix Ebre, Jordi Pere Casanova, denuncia el tancament de l'oficina d'atenció al client de la companyia d'assegurances de salut Adeslas.

Aquest fet deixarà moltíssims pacients sense atenció directa i personalitzada, encara pagant les seves altes quotes.

Casanova ha manifestat que "és una oficina absolutament necessària per a tots aquells usuaris, gent gran i malalts, que han pagat durant anys les seves quotes per tenir un servei de qualitat i ser atesos per un excel·lent personal".

El portaveu ha titllat de lamentable que els clients solament puguin accedir als serveis de la companyia a través d'internet o telèfon, i ha dit que l’atenció al client telefònica deixa moltíssim que desitjar, especialment a la delegació provincial de Tarragona.

Casanova assegura que darrere del tancament no hi ha pèrdues econòmiques, sinó la voluntat de fer caixa.

Enviar notícia per correo





  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • Tuenti
  • Email
Compartir aquesta notícia
Donar-me d'alta Donar-me de baixa

Blocs

PxC a Youtube