Més seguretat a la carretera

26/05/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Casanova aposta per la gratuïtat de l’AP-7 per als ebrencs com a alternativa a la sinistra N-340

Tortosa | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de la capital del Baix Ebre, Jordi Casanova, ha advertit que els grups polítics municipals han fet gala de la seva irresponsabilitat i insensibilitat en negar-se a demanar la gratuïtat de l’AP-7 des de Tarragona fins a Castelló per als veïns de les comarques ebrenques.

L’aprovació d’aquesta demanda seria provisional fins que no es resolgués el recurs de reposició proposat pel govern municipal (CiU) contra el traçat aprovat pel Ministeri de Foment per a l'autovia A-7, des de L'Hospitalet de l'Infant fins a La Jana-Vinaròs, per evitar que aquesta autovia suposi la separació física del poble tortosí de Campredó.

Casanova ha assegurat que “aquesta autopista l’hem pagat dues vegades, i el vot negatiu de la resta de forces polítiques posa de manifest que no els importa gens la situació econòmica dels ciutadans”.

El portaveu també ha volgut recordar que la gratuïtat de l’AP-7 suposaria reduir la sinistralitat, perquè “l’única alternativa als peatges abusius per cobrir el tram Tarragona-Castelló és la N-340, la via amb més tràfic i accidents de tot el país”.