Casanova:

Casanova: "És del tot miserable que el govern municipal (CiU) ens torni a colar discursos polítics durant la Festa del Renaixement”

21/07/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Jordi Casanova plantarà l’Ajuntament en l’acte d’inauguració del Taulell per haver-lo polititzat

Tortosa | Redacció.  El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de la capital del Baix Ebre, Jordi Casanova, no acudirà a la inauguració del Taulell al Carrer prevista pel proper 25 de juliol.

Casanova, que ja va plantar l’Ajuntament a les Festes de la Cinta, ha reprovat la presència de la presidenta d’Òmnium Cultural, Muriel Casals Couturier, en l’obertura d’un dels actes de la Festa del Renaixement de Tortosa, al què hi assistirà convidada pel govern municipal (CiU).

El portaveu identitari ha reiterat que no presenciarà cap acte polititzat que se celebri dins dels esdeveniments festius de la ciutat, perquè “són uns actes que paguem tots i on no hi caben discursos polítics”.

Igualment ha recordat que Òmnium Cultural ha rebut, entre els anys 2005 i 2014, més de 12 milions d'euros de diners públics per mentir al poble català i tergiversar la història de Catalunya.

Casanova ha afirmat que aquesta senyora, a França, no podria atemptar contra la història del seu país de naixement, i pretén trencar el nostre amb els seus deliris rupturistes finançats amb els diners de tots els catalans.

El portaveu ha reprovat igualment els comportaments sectaris de l’entitat, en voler crear un llistat de bons i mals catalans. “No acudirem a donar la maneta ni a fer-nos petonets amb una senyora que pretén catalogar els catalans en funció de la seva ideologia”.

Casanova ha afirmat que “aquesta senyora no pot donar cap lliçó de catalanisme ni de catalanitat als tortosins; aquesta senyora no és ningú per, amb diners públics, rentar el cervell dels nostres ciutadans mitjançant la mentida i la manipulació constant i descarada. Si a més a més li afegim que tot això es produeix dins dels actes festius que paguem tots, és del tot miserable".