Casanova: “el ple ha esdevingut un circ en el què la resta de partits rebutgen les mocions de PxC sense cap argument”

18/08/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Rebutjada una proposta de Plataforma per Catalunya per reparar voreres en mal estat

Tortosa | Redacció.- Les voreres del carrer Illa de Gènova continuaran totalment destrossades després que tots els grups municipals del consistori hagin votat en contra de la moció de Plataforma per Catalunya que proposava reparar-les.

La proposta perseguia també blindar les voreres del Passeig de l’Ebre, la façana fluvial de la ciutat, per a la circulació exclusiva de vianants, però la resta de partits ho ha impedit.

El portaveu de Plataforma per Catalunya a la capital de l'Ebre, Jordi P. Casanova, va abandonar el ple després de la votació de la moció com a mostra de protesta.

Al fil del que ha succeït ha qualificat de “vergonyós que votin en contra de les nostres mocions, les úniques que busquen solucions als molts i greus problemes que té la ciutat, sense cap argument o com en el cas del portaveu del PSC, ni tan sols havent-la llegit i esgrimint arguments puerils".

El portaveu ha lamentat que "el ple municipal s'hagi convertit en un circ en què, en lloc de presentar solucions, com fa PxC, els regidors es dediquen a l'insult, a l'amenaça, a faltar-se el respecte i a ignorar un mínim de bona educació, a dormir o a estar enganxats a un telèfon mòbil, sense haver llegit les mocions que es presenten".

Casanova ha dit que es tracta d’un espectacle deplorable que no mereix la nostra ciutat ni els nostres ciutadans".