Per unes festes de tots els tortosins

04/09/2014 - Tortosa
Comunicat de premsa de Plataforma per Catalunya
Casanova: "que el grup municipal del PP a Tortosa, de la maneta de tota la casta, voti en contra de la moció de PxC per despolititzar les festes majors de la ciutat, demostra que tots són la mateixa casta"

Tortosa. Redacció. El passat ple ordinari del dia 1 de setembre a la capital de les comarques de l'Ebre, va demostrar una vegada més que el PP és un partit més de la casta. Una casta que, a Catalunya, està totalment podrida i corrupta.

El grup municipal de PxC va presentar una moció per despolititzar les festes de la ciutat i tota la casta política tortosina va votar en contra de la mateixa. El portaveu de PxC, Jordi P. Casanova, va comentar que "no m'ha sorprès gens ni mica que grups com CiU, ERC, PSC i ICV hagin votat en contra. Sabem que tots són casta i que des de fa molts anys han polititzat tot el que han tocat, però que el PP hagi votat en contra de la nostra moció no té nom i solament demostra que, també a Catalunya, el PP és la mateixa casta"

"La nostra moció demanava la no autorització d'actes polítics durant la celebració de les festes de la ciutat, unes festes de tots els ciutadans i que paguem tots i la supressió d'actes polítics amb banderes d'inspiració cubana que gens tenen a veure amb la bandera de la nostra ciutat i amb la senyera, la bandera de tots els catalans", ha comentat Casanova, "i el PP ha quedat totalment retratat amb el seu vot en contra, donant ales a les formacions que defensen la ruptura i la utilització de banderes totalment alienes a la gran majoria dels tortosins"

Així mateix, tota la casta tortosina va votar en contra de la moció de PxC perquè l'Ajuntament es donés de baixa de la Federació de Municipis de Catalunya per la denùncia de la Fiscalia Anticorrupció a aquesta entitat pel suposat pagament de sobresous a més de 40 alcaldes i alcaldesses de tots els colors polítics (PP, CiU, ERC, PSC i ICV). "Ser còmplice de corruptes demostra que tots estan ficats a l'all i que tots ho aproven. Cal sortir d'entitats i institucions corruptes que es gasten els diners dels nostres altíssims impostos en omplir les butxaques de polítics corruptes de totes les formacions", ha afegit Casanova.