Jordi Casanova: “el que ha passat avui és totalment inacceptable”

09/10/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

CiU, ERC, PSC i ICV emulen Batasuna en negar-se a condemnar el terrorisme

Tortosa | Redacció.- El portaveu Jordi Casanova ha qualificat de miserable l’actitud dels grups municipals de CiU, ERC, PSC i ICV en haver votat en contra d’una moció de Plataforma per Catalunya de condemna al grup terrorista Estat Islàmic.

En la sessió plenària ordinària del mes d’octubre Casanova ha interpel·lat els portaveus dels grups que han impedit que prosperi aquesta moció per dir-los que “són uns indignes representants del poble de Tortosa. Són una vergonya i no mereixen ser al lloc que ocupen. Han votat en contra d'una moció que demanava la condemna de les accions d'uns terroristes, d'uns salvatges assassins, de la brutalitat més infame”.

Casanova ha revelat que alguns dels portaveus ni tan sols compleixen amb la seva obligació de llegir les propostes que se sotmeten a debat, en referència a ICV.

El portaveu ha assegurat haver presenciat escenes lamentables en sessions plenàries al llarg dels últims 3 anys, però “el d'avui traspassa les línies vermelles".

En finalitzar la seva intervenció, Jordi P. Casanova va abandonar la sala com a mostra de protesta havent dit abans que no seguiría al ple ni un segon més davant d’una actitud tan miserable .