Casanova:

Casanova: "a Tortosa tenim un problema que es diu 20% d'immigració"

14/10/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El portaveu de Plataforma per Catalunya ressalta l'electoralisme que amaga la baixada d'impostos del govern municipal després d'anys afirmant que la rebaixa impositiva

Tortosa | Redacció.-
 Ple extraordinari molt tibant i sense televisió a la capital de les comarques de l'Ebre amb la finalitat d'aprovar les ordenances fiscals 2015.

El portaveu de PxC, Jordi P. Casanova, ha acusat al govern municipal de "electoralisme, en anunciar una rebaixa del 5% en les escombraries i d'un 3% en l'IBI, a 7 mesos de les eleccions municipals". "Durant 3 anys, des de PxC hem exigit una rebaixa significativa dels dos grans impostos i vostès sempre s'han negat a fer-ho, a excepció d'una rebaixa en les escombraries del 5% l'any passat, però ens deien que era impossible tocar altres impostos, encara que ara, a 7 mesos de les eleccions resulta possible fer allò que nosaltres demanàvem"

"Tenim un problema i aquest problema es diu 20%. És el percentatge d'immigració que tenim a la ciutat, sense sumar als immigrants il·legals que ningú sap quants són i que ocupen els carrers i places de la ciutat, sense que ningú sàpiga de que viuen, més enllà de la delinqüència. D'aquests més de 7.000 immigrants legals que tenim, no se'ns faciliten xifres dels quals treballen amb contracte legal i aporten la seva part a les arques municipals. Mentrestant, amb diners públics, l'Ajuntament paga despesa farmacèutica, ulleres, tiquets de supermercat, menús escolars diferenciats - i no per qüestions de salut -, cotxets de bebè, rebuts d'aigua i llum, bicicletes - totes les criatures immigrants tenen bicicleta - i equipacions esportives d'un conegut club de Barcelona al col·lectiu immigrant". Això no solament ho diu PxC, això ho diuen els ciutadans de Tortosa",
 ha afegit el portaveu.

Per tancar la seva intervenció, Casanova ha manifestat que "l'Ajuntament menteix. Els informes de grau i esforç d'integració social dels immigrants que emet l'Ajuntament són una gran mentida. Solament cal sortir al carrer per veure la "integració" dels musulmans. A més d'això, es cobra una taxa de 47 euros als immigrants per aquest informe, quan el cost real, i segons comentari de funcionaris municipals, superaria els 130 euros"

"Per tot això, i no sent les ordenances que faria el nostre grup municipal, ens abstindrem".