Ofensiva legal contra la mordassa mediàtica

17/10/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Casanova: “emprendrem mesures legals contra la brutal censura de la premsa local i comarcal”

Tortosa | Redacció.- Tortosa | Redacción.-  El regidor i portaveu de Plataforma per Catalunya Jordi Pere Casanova, vol denunciar la brutal i lamentable censura que la formació pateix per part dels mitjans de comunicació locals i comarcals.

Aquest silenci mediàtic es ve arrossegant des de les eleccions municipals de l'any 2011, quan PxC va obtenir representació a Tortosa, Amposta i Roquetes amb 4 regidors.

El menyspreu i la falta de respecte dels mitjans de comunicació cap a una formació política que va obtenir 800 vots a Tortosa i més de 2.200 a les Terres de l'Ebre, ha arribat al seu punt límit.

La gota que ha fet vesar el got ha arribat de la mà de la Cadena SER Ebre. El passat dilluns 13 d'octubre, una vegada acabat el ple extraordinari de l'Ajuntament per a l'aprovació de les ordenances fiscals 2015, els portaveus dels diferents grups polítics de la ciutat van ser convidats a una tertúlia per fer una valoració al respecte i emetre la seva posició en relació al 9N. Tots tret el portaveu de PxC, que no va rebre la invitació.

Davant d’aquest greuge, i tips de la miserable actuació d'uns mitjans de comunicació que no són altra cosa que mitjans d'intoxicació i manipulació, l’agrupació local de Plataforma per Catalunya ha contactat amb el despatx d'advocats Fornós de Tortosa per estudiar la possibilitat d'iniciar accions legals.