Tacticisme electoral de CiU en Tortosa

28/11/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Tortosa | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Jordi Casanova, ha qualificat de tacticisme electoral l’anunci de Ferran Bel d’un pla d’inversions milionàries sense saber si finalment comptarà amb recursos econòmics per executar-lo.

La inversió total depèn de que la Diputació de Tarragona injecti 1 milió d’euros tal i com ha reconegut el batlle, per la qual cosa, sense una signatura que certifiqui el compromís, el seu anunci constitueix una maniobra calculada a falta de 6 mesos per la celebració dels comicis locals.

En el ple extraordinari de debat dels pressupostos pel proper exercici, Casanova ha dit que la inversió real, que no arriba als 300.000 euros –l’1% del pressupost- és ridícula.

En un altre sentit ha apuntat la necessitat de renegociar una part del deute municipal per fer front als greus problemes de la ciutat i dels tortosins: carrers en mal estat, habitatges que cauen i un nombre creixent de famílies que no poden pagar el lloguer i les despeses més bàsiques.

El portaveu ha recordat que "la Generalitat deu 7 milions d'euros al municipi, però s'ha gastat 13 milions en una costellada il·legal, més de 3.000 milions en TV3 durant els últims 10 anys, regala targetes sanitàries a immigrants il·legals i rega amb xifres milionàries procedents de diners públics a la premsa catalana per promocionar un pensament únic a Catalunya".