Lluita contra la competència deslleial en el petit comerç

05/12/2014 - Tortosa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

CiU, PSC, ERC i ICV, en contra de fer inspeccions als basars multipreu i fer complir la Llei d’horaris comercials

Tortosa | Redacció.- El portaveu i regidor de Plataforma per Catalunya a la capital del Baix Ebre, Jordi Casanova, ha apel·lat a la condició d’autoritat de la ciutat dels regidors per lamentar la irresponsabilitat dels edils de CiU PSC, ERC i ICV en haver votat en contra de complir i fer complir les lleis, normatives i ordenances.

Els representants dels grups municipals de les formacions citades s’han posicionat en contra de les dues mocions de Plataforma per Catalunya, que demanaven fer controls als establiments multipreu, i que la Policia Local actuï d’ofici en la campanya nadalenca per tal de fer tancar els negocis que estiguin oberts els dies de descans obligatori. Aquesta segona proposta també proposava que s’aixequés la corresponent acta per infracció administrativa als establiments que incompleixin la llei d’horaris comercials.

En aquest sentit Casanova ha recordat que el grup municipal de Plataforma per Catalunya ja ha presentat diferents denúncies per incompliment de la normativa que regula els dies i horaris d’obertura.