Presentació pública de ‘Respecte’ a Tortosa

21/05/2016 - Tortosa

Jordi Casanova presenta la nova federació social-identitària a Tortosa: "‘RESPECTE’ és l'única resposta i l'única solució als gravíssims problemes que afecten als espanyols".

Tortosa | Redacció.- Aquest divendres 20 de maig s'ha celebrat a Tortosa, capital de les Terres de l'Ebre, una xerrada per informar del naixement de la federació social-identitària "RESPECTE" (PxC, E2000 i PxL). Bona assistència de públic vingut de les comarques de l'Ebre (Tortosa, Roquetes, Deltebre, La Sénia, EMD Jesús, La Ràpita, etc...).

La xerrada ha anat a càrrec del delegat territorial de Plataforma per Catalunya (PxC) al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre, Albert Tafalla, i de l'ex-regidor de PxC a Tortosa, Jordi P. Casanova, tots dos van assistir a la presentació de la federació, el passat 23 d'abril, a Coma-rruga.

Casanova ha informat del primer contacte entre les 3 formacions polítiques, fa ja uns 2 anys, al Vendrell, un contacte informal, però que va donar lloc a prosseguir amb els contactes entre les 3 formacions i aconseguir aquesta federació. Casanova era membre del Consell Executiu de PxC quan es va celebrar aquest primer contacte.

Es va informar als assistents dels objectius de la federació i de noves xerrades informatives a les nostres comarques, ampliant cada vegada més els assistents a les xerrades per aconseguir una bona base de persones que puguin portar el missatge a totes les poblacions de les nostres comarques.