Els tortosins decideixen mantenir el monument a la batalla de l'Ebre per àmplia majoria

29/05/2016 - Tortosa

Casanova, exregidor de PxC: "Ara toca recordar que el nostre grup municipal, l'anterior mandat, va proposar la reparació, manteniment i il·luminació del monument a la batalla de l'Ebre".

Tortosa | Redacció.- Amb una rotunda majoria de més del 68% dels votants, Tortosa decideix mantenir el monument a la batalla de l'Ebre.

L'exregidor tortosí de Plataforma per Catalunya (PxC), Jordi P. Casanova, ha volgut recordar que "el grup municipal de PxC, en l'anterior mandat, va presentar una moció per reparar, mantenir i il·luminar el monument, però solament va obtenir el suport d'un regidor de la ciutat, cosa que demostra que la resta de regidors (19) no representen la voluntat ni el sentir dels tortosins".

Casanova ha anat més enllà: "tot i la brutal manipulació de tota la premsa catalana (la premsa que viu de la subvenció del règim), no han pogut amb la ferma voluntat de la ciutat en defensa d'un monument que és de tots". "Sembla que la ciutat ha recuperat el seny que havia perdut els últims anys amb la irrupció de comunistes, CUPaires i separatistes a les institucions municipals". "Ara és el moment de recuperar totalment el monument, perquè forma part de la història de la ciutat, de les Terres de l'Ebre, de Catalunya i de tot Espanya, i la història mai pot ser esborrada, modificada o manipulada com pretenen unes minories ultra radicals analfabetes, violentes i antidemocràtiques", ha afegit Casanova.

"Ni una premsa venuda al règim CUPaire-Convergent-ERC, ni comunistes vividors de la subvenció, ni dropos, ni maleants o delinqüents han pogut amb el sentit comú de Tortosa", ha conclòs Casanova.