La Garriga, 11/05/2012; Josep Badia nou delegat comarcal  del Vallès Oriental de Plataforma per Catalunya

La Garriga, 11/05/2012; Josep Badia nou delegat comarcal del Vallès Oriental de Plataforma per Catalunya

13/05/2012 - Vallès Oriental

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Amb la presència del president del partit Josep Anglada, es va nomenar nou delegat comarcal  del Vallès Oriental de PxC a Josep Badia.

La Garriga | Redacció.- El nomenament de Josep Badia  com a nou delegat de la Junta Comarcal del Vallès Oriental de Plataforma per Catalunya (PxC) ha estat acordat aquest passat divendres 11 de maig de 2012. Fins ara el delegat era en Josep Forns, el qual ha estat al front de la comarca en les darreres campanyes electorals, i també com  a candidat a l’alcaldia de Mollet del Vallès, però que en l’actualitat per motius laborals no pot atendre aquest càrrec i pren el relleu en Josep Badia.

L’acte del nomenament s’ha fet a un restaurant de la Garriga, amb l’assistència de militants i simpatitzants del Vallès Oriental i del president Josep Anglada , de la Secretària de Presidència, Marta Riera, així com del Secretari Territorial de Barcelona, Miguel Angel Chiquillo.

Josep Forns, continuarà de forma activa en el partit donat que té més càrrecs dins de l’executiva.

El president de la formació política Josep Anglada, ha valorat públicament la feina realitzada per part d’en Josep Forns, i ha manifestat que “Plataforma per Catalunya és un partit polític que està creixent i això implica canvis en l’organigrama del partit, donat que cada dia hi han més militants i simpatitzants”.

En aquest sentit Anglada ha assenyalat que “confio que en  el Vallès Oriental incrementarem la nostra representació , ja que Plataforma per Catalunya  està consolidada i  la nostra política a peu de carrer i pròxima al poble ens portarà al Parlament de Catalunya”.

Josep Badia, actual regidor de Plataforma per Catalunya a Les Franqueses del Vallès, s’ha compromès “a treballar per consolidar més representació amb  més regidors i afiliats en el Vallès Oriental , i que agraeix la presència d’Anglada amb la proximitat que té amb la gent, ja que és la millor manera d’estar al costat del poble”.

PxC

La Garriga, 11 de maig de 2012