WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 23/12/2011; JOSEP ANGLADA: LA CUP SÓN UNS ANTISISTEMES I UNS VIOLENTS

28/12/2011 - Vic

Vídeo programa "Gabinet de Crisi" del Canal Taronja.

Vic | Redacció.-
El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià al programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan Ballana d’ERC, Ramon Ripoll de la CUP i de Josep Rafús de CiU.

El programa que va estar moderat per David de Dios, es varen tractar temes de l’últim ple de l’Ajuntament de Vic i de la dimissió de la regidora de la CUP Laia Jurado.

Josep Anglada va ser molt clar alhora de qualificar als membres de la CUP: “És un partit antisistema que utilitzen la violència per defensar la seves idees”. El líder identitari també va qualificar “d’autèntica pallassada l’actitud mostrada tant en el ple de l’Ajuntament de Vic com en el ple del Consell Comarcal d’abandonar la sala de plens quan es debaten les mocions de PxC”.

El president de PxC va recordar que “l’Ajuntament de Vic és el 68e Ajuntament més endeutat d’Espanya”. En aquest sentit va dir que “la càrrega financera és d’un 16 % i el deute viu pot arribar al 125%, el que significa que no es podrà fer cap inversió en molt de temps”.

Anglada també va justificar que “l’abstenció del grup municipal de PxC en el pressupost de l’any 2012 va ser a conseqüència del canvi d’actitud de l’alcalde Vila d’Abadal de volgué obrir ponts de diàleg amb la segona força política de la ciutat”.

PxC

Vic, 23 de desembre de 2011

WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 23/12/2011; JOSEP ANGLADA: LA CUP SON UNOS ANTISISTEMAS Y UNOS VIOLENTOS

El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, calificó sin tapujos a los miembros de la CUP de personas violentas y antisitemas el pasado viernes, 23 de diciembre en el programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja.

Vic | Redacción.-
El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, participó como contertuliano en el programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja d’Osona. En esta ocasión estuvo acompañado por Joan Ballana de ERC, Ramon Ripoll de la CUP y de Josep Rafús de CiU.

El programa que estuvo moderado por David de Dios, se trataron temas del último pleno del Ayuntamiento de Vic y de la dimisión de la regidora de la CUP Laia Jurado.

Josep Anglada fue muy claro a la hora de calificar a los miembros de la CUP: “Es un partido antisistema que utilizan la violencia para defender sus ideas”. El líder identitario también calificó “de auténtica payasada la actitud mostrada tanto en el pleno del Ayuntamiento de Vic cómo en el pleno del Consejo Comarcal de abandonar la sala de plenos cuando se debaten las mociones de PxC”.

El presidente de PxC recordó que “el Ayuntamiento de Vic es el 68e Ayuntamiento más endeudado de España”. En este sentido dijo que “la carga financiera es de un 16 % y la deuda viva puede llegar al 125%, lo que significa que no se podrá hacer ninguna inversión en mucho tiempo”.

Anglada también justificó que “la abstención del grupo municipal de PxC en el presupuesto del año 2012 fue a consecuencia del cambio de actitud del alcalde Vila d’Abadal de querer abrir puentes de diálogo con la segunda fuerza política de la ciudad”.

PxC

Vic, 23 de diciembre de 2011