WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 17/02/2012; Josep Anglada: La CUP no té armes per debatre PxC

28/02/2012 - Vic

Veure vídeo del programa "Gabinet de Crisi" del Canal Taronja.

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va assegurar al Canal taronja que “la CUP a part de ser un partit antisistema no té armes per pogué combatre els argument de PxC”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià al programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan López d’ERC, Toni Serrat ex- regidor de Vic, i Rosa Varela Advocada.

El programa que va estar moderat per David de Dios, es van tractar temes com la irresponsabilitat de partits antidemocràtics comla CUP, el cas Matas i la corrupció dels polítics.

El moderador del programa va començar dient que “la CUP va rebutjar la invitació per la presencia al programa de PxC”. En aquest sentit, David de Dios, va dir que “tot i lamentant la postura de la CUP, creiem que s’ha de donar veu a la segona força del consistori vigatà que va obtenir 3.000 vots a les passades eleccions, referint-se a PxC”.

En aquest sentit Anglada va manifestar que “les idees s’han de combatre amb idees i pedagogia, per tant, si els Srs. de la CUP no estan aquí, és perquè no tenen armes per pogué combatre els argument de PxC”, i va afegir “la CUP s’ha convertit a l’ajuntament de Vic com un grup radical i antisistema que solament saben defensar les seves idees amb violència”. Els  contertulians van coincidir en destacar que l’actitud dela CUP és un acte antidemocràtic.

Anglada també va ser molt crític a l’hora de manifestar-se sobre la corrupció dins a la política recordant que “la majoria de la gent ha arribat a la conclusió de que la majoria de polítics són corruptes perquè s’ha creat amb la cultura del 3%”, i va recordar que “a l’Ajuntament de Vic hi ha agut casos de prevaricació”.

El líder identitari que es va mostrar en contra de la reforma laboral aprovada pel PP amb el suport de CiU va titllar als sindicats “d’una colla d’impresentables”.

Per acabar el cap de l’oposició a Vic, va manifestar estar d’acord en que” s’han d’estabilitzar els sous d’alcaldes i regidors, i que PxC ja portava en el seu programa electoral una proposta per abaixar-se els sous”.

PxC

Vic, 17 de febrer de 2012