WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 02/03/2012; Josep Anglada: “PxC apostà  per un nou pacte fiscal”

WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 02/03/2012; Josep Anglada: “PxC apostà per un nou pacte fiscal”

07/03/2012 - Vic

Veure vídeo del programa

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va assegurar al Canal Taronja que “PxC aposta per un nou pacte fiscal, però estem en contra de la insubmissió fiscal que proposen els partits independentistes”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià al programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan Ballana d’ERC, Josep Rafús de CiU i de Toni Serrat ex- regidor de l’Ajuntament de Vic.

El programa que va estar moderat per David de Dios, es van tractar  temes del pròxim ple així com altres temes d’actualitat.

El programa es va començant parlant de la moció que presenten els grups municipals de la CUP, Si i ERC on demanen pogué fer els pagaments de l’IRPF i l’IVA a l’Agencia Tributaria de Catalunya. Anglada va deixar molt clar d’entrada que “el nostre grup no donarà suport  aquesta moció, ja que considerem que axó no deixa de ser un brindis al sol”, i va afegir “en el que si estem d’acord, és que Catalunya necessita d’un nou pacte fiscal”.

Anglada també es va referir durant el programa a la poca presencia dels diputats osonencs a la nostra comarca. En aquest sentit Anglada va assegurar que “tan sols es deixant veuen en campanya electoral o en reunions del seu propi partit, cosa que demostra que no trepitjant el territori”.

Respecte a la moció que presenta Plataforma per Catalunya contra l’etarra Joan José Zubieta, Anglada va dir que “és necessari que se li apliqui la “doctrina Parot” perquè hagi de complir integrament la pena de presó”.

En el transcurs del programa també es va parlar de les presumptes irregularitats comeses per destacats dirigents de CiU de la comarca d'osona.

PxC

Vic, 2 de març 2012