WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 09/03/2012; Josep Anglada: “Els treballadors cada vegada confien menys en els sindicats”

12/03/2012 - Vic

Veure vídeo del programa

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va assegurar al Canal Taronja que cada vegada som més les persones que pensem que entra una reforma laboral salvatge i uns sindicats corruptes e inútils, no és bo ni el marxisme ni el capitalisme”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià al programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan López d’ERC, Cesc Poch representant d’UGT a la comarca d’Osona  i de Toni Serrat ex- regidor de l’Ajuntament de Vic.

El programa que va estar moderat per David de Dios, es van tractar  temes del passat ple de Vic, així com altres temes d’actualitat.

Anglada va començar justificant el vot en contra del grup municipal de PxC al Pla Anual de Cooperació al Desenvolupament assenyalant que “mentre hi hagi gent necessitada de casa no s’ha de donar ni un cèntim a la gent de fora”.

Anglada va mostrar la seva perplexitat davant el comportament dels grups del consistori vigatà alhora d’exercir el seu vot i apuntat de nou a la CUP va dir que “aquest antisistemes troben sempre set potes al gat”.

El debat però es va començar escalfar quan el líder sindical va dir que portarien a Josep Anglada als tribunals per difamacions durant el ple de Vic quan es debatia la moció en contar la reforma laboral.

En aquest sentit Anglada li va dir al Sr. Cesc Poch si es pensava que encara vivíem en l’època d’en Franco, recordant-li que “en aquest país hi ha llibertat d’expressió i per tant, estic amb el meu dret de pogué opinar que els treballadors d’aquest país cada vegada confien menys amb els sindicats o que són un lastra per aquest país”.

Anglada va volgué deixar clar un cop més que “la seva crítica sempre ha estat dirigida cap a la cúpula dels sindicats i mai contra els treballadors”, i li va tornar ha recordar el que ja va dir al ple cada vegada som més les persones que pensem que entra una reforma laboral salvatge i un sindicats corruptes e inútils, cobra vigència els vells lemes que no és bo ni el marxisme ni el capitalisme”, afegint “si vostè es va sentir eludit, aquest és el seu problema”, cosa que va fer que el sindicalista es tornes vermell com un pebrot.

Anglada també va volgué deixar clar que “les presumptes irregularitats comeses per dos alts càrrec de CiU de la comarca d’Osona estan embrutat l’imatge de l’Ajuntament de Vic”.

PxC

Vic, 9 de març 2012