Vic, 18/03/2012; Diumenge intens pel president de PxC, Josep Anglada

18/03/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha tingut aquest diumenge 18 de març un dia molt intens, al matí ha passejat per la plaça Major de Vic, on s’ha portat a terme la sisena edició de la fira VicSlot, i per la tarda ha assistit a Manlleu a la missa Rociera.

Vic | Redacció.-  Josep Anglada ha passejat aquest matí per la plaça Major de Vic on s’ha celebrat la Sisena edició de la considerada segona fira del sector més gran de l’Estat, la Fira VicSlot.

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha estat saludat i encoratjat ha seguir en la lluita per la defensa de la identitat Catalana per part dels aficionat i col·leccionistes d’aquest món dels cotxes de Scalextric que aquest diumenge han omplert la plaça major de Vic.

Anglada, ha manifestat que “com aficionat al món de Scalextric sempre que les meves obligacions m’ho permeten procuro visitar la fira VicSlot”, una fira que per el líder identitari s’ha convertit “en una cita mítica, i això fa que la vuitantena d’expositors que hi tenen cabuda ja continuen d’un any per l’altre”.

En acabar el recorregut Josep Anglada, ha disputat una cursa de Scalextric que la mateixa entitat Amics dels Clàssics d’Osona (ACO) be muntat com es habitual un circuit per als més menuts.

Per la tarda Josep Anglada, s’ha desplaçat a Manlleu acompanyat del regidor d’aquesta ciutat  Antonio Sánchez,  per tancar la setmana d’Andalusia, que com ja es habitual celebra la Peña Flamenca de Manlleu, la qual per clausurar les festes ha organitzat una missa “Rociera” a l’Ermita de Sant Jaume de Manlleu.

Durant l’acte, el president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha estat el centre d’atenció de tots els assistents els quals manifestaven la seva satisfacció en veure un polític compartint unes festes tant especials per ells.

Al acomiadar-se dels assistents Anglada, ha dit que “he passat una estona molt agradable i ha estat un gran plaer compartir la festa amb els amics de la Peña Flamenca de Manlleu”, i ha manifestat que “entenc la satisfacció de la gent en veure un polític proper al poble, ja que això no es el que precisament practica ni ha practicat mai la casta política”.

PxC

Vic, 18 de març de 2012