WWWEL9NOU.CAT, 28/03/2012; PxC vol que els imams de Vic condemnin les declaracions de l’imam de Terrassa

28/03/2012 - Vic

PxC presentarà al ple de dilluns una moció sobre el tema. El partit de Josep Anglada es pesentarà com a acusació particular contra l'imam de Terrassa.

Plataforma per Catalunya vol que els imams de Vic condemnin les declaracions de l’imam de Terrassa

El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l’Ajuntament de Vic, demanarà que es condemnin les declaracions de l’imam de Terrassa i que es condemni la practica d’ablació de clítoris.

Vic | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a l’Ajuntament de Vic, presentarà en el ple del proper dilluns, dia 2 d’abril, una moció perquè els imams de Vic condemnin les declaracions de maltractament, odi i violència contra la dona per part de l'imam Abdeslam Laarusi de la mesquita Badr de Terrassa.

En aquest sentit Anglada ha assenyalat que “aqueta moció és una oportunitat pels imams de la nostra ciutat per tal de poder netejar la seva imatge i la de la seva religió”. PxC ja ha anunciat que es presentarà com acusació particular contra l’imam de Terrassa.

En el mateix ple el grup municipal de PxC presentarà un altre moció de condemna a l’ablació genital femenina. Per Anglada “és necessari endurir les penes per delicte d’ablació del clítoris a fi de dissuadir amb més fermesa a totes aquelles persones que tinguin la intenció de practicar tal atrocitat a menors indefenses”.