Vic, 02/04/2012; Josep Anglada: “el Mercat del Ram s’ha convertit en una de les fires més importants de Catalunya”

02/04/2012 - Vic

Josep Anglada en Canal Taronja

COMUNICAT DE PREMSA DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada va assenyalar en una entrevista al Canat Taronja que “malgrat la crisi, el Mercat del Ram continua tenint el seu encant, i per tant, és per excel·lència el gran aparador de la comarca d’Osona”.

Vic | Redacció.- Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Vic el Mercat del Ram, una de les fires més importants del calendari firal català de caràcter tradicional i de prestigi del sector agrícola i ramader. Com és habitual, el president de Plataforma per Catalunya (PxC) i regidor a l’Ajuntament de Vic, Josep Anglada, no fa faltar a la cita. Va ser el diumenge quan Anglada va visitar la fira, ja que el dissabte es va d’haver de desplaçar a la ciutat barcelonesa de Sant Boi de Llobregat per tal de posar en marxa l’expansió de PxC a la resta de l’Estat.

Des de bon dematí, el líder identitari ja se’l va veure passejant per la fira. Sobre els voltants de les 11 Anglada va concedir una entrevista que li va fer el Canal Taronja. Anglada va assenyalar que “malgrat la crisi, el Mercat del Ram continua tenint el seu encant, i per tant, és per excel·lència el gran aparador de la comarca d’Osona”. En aquest sentit, Anglada va assegurar que“el Mercat del Ram s’ha convertit amb una de les fires més importants de Catalunya on si poden veure més de 500 caps de bestiar majoritàriament entre vaques i cavalls a més dels porcs i les ovelles”.

A les 12  va presenciar la descarregada de Castells dels Sagals d’Osona que es va fer a la plaça major. Ja el vespre, va participar a la processó de Setmana Santa que va sortir de l'església dels Dolors i va fer el tradicional recorregut pel centre històric de la ciutat.

PxC

Vic, 2 d’abril de 2012