Vic, 13/04/2012; Josep Anglada: “Molts dels polític de la comarca d’Osona estan en política per enriquir-se”

13/04/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El conseller comarcal d’Osona, Josep Anglada, ha entrat una instància al Consell Comarcal per demanar els sous que cobraven sense fer res alguns endollats de CiU i del PSC.

Vic | Redacció.- Aquest setmana el conseller comarcal de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha entrat una instància al Consell Comarcal d’Osona on sol·licita l'import de totes les partides pressupostàries que es van destinar a l’oficina d’habitatge del Consell Comarcal, any a any en l'anterior mandat del Consell i fins a 31 de desembre de 2011, data final. En la mateixa instància, Anglada demana també els ingressos totals percebuts pel Sr. Munmany, ex alcalde de CiU del municipi de Taradell i del Sr. Paré, regidor del PSC a Centelles en sous bruts i seguretat social, any a any fins a la data indicada.

”Ha arribat l’hora després dels escàndols protagonitzats pel cas Matas/Solà, de fer saber als osonencs que molts dels polític de la nostra comarca estan només en política per enriquir-se”. Aquestes han esta les paraules del Conseller Anglada després d’entrar l’instància al Consell Comarcal.

En aquest sentit, Anglada va assenyalat que “mentre molts osonencs cobraven sous baixos, perdien la feina o patien per arribar a final de mes, uns altres es lucraven amb uns sous injustificables sense fer res”, i va afegit  “CiU i el PSC s'assemblen cada dia menys a un partit polític i cada vegada més a una cova de rufians".

PxC

Vic, 13 d’abril de 2012