Igualada, 13/04/202; Josep Anglada visita la comarca d'Anoia i encoratja als seus a seguir lluitant per una Europa europea

15/04/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMASA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de PxC va tenir una jornada molt intensa a Igualada on es va reunir amb empresaris i afiliats de la comarca catalana.

Redacció | Igualada.-
Dins de la ruta que està seguint el president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, per totes les delegacions comarcals aquest divendres va visitar la de la comarca d'Anoia acompanyat del seu secretari general, Robert Hernando, que és regidor a la ciutat d'Igualada i de la secretària de presidència Marta Riera.

En una reunió amb simpatitzants i afiliats de la formació identitària a l'Espai Cívic Central d'Igualada, Anglada ha donat les gràcies als assistents per la labor que estan fent en aquesta comarca de la Catalunya central “estic veritablement content i agraït de la labor que s'ha fet en aquesta comarca, en menys d'un any es van aconseguir formar 10 candidatures, aconseguir 7 regidors i un conseller comarcal”.

També va voler encoratjar als seus a seguir treballant “estem jugant-nos molt més que el futur d'un partit polític, el que esteu defensant vosaltres els homes i dones de PxC és la supervivència d'Europa tal com la coneixem, hem de lluitar per la nostra identitat tant als pobles petits com les grans ciutats, la nostra lluita ha d'estar present en cada racó de la terra”

Per la seva banda el secretari general de la formació va recordar als assistents que “Plataforma per Catalunya ha de ser un partit que trepitgi el carrer, que siguem propers a la gent i que ens preocupem dels seus problemes i inquietuds, tinguin o no tinguin a veure amb la immigració”.

Els assistents a la reunió van donar les gràcies al seu president per ser un home tant proper i que no només va a les delegacions locals en temporada d’eleccions, com fan altres i van quedar que tots es tornarien a veure a la diada del partit a Vic.

Al matí Anglada i Hernando es van reunir amb diversos empresaris de la comarca i ja a la nit finalitzada l'assemblea van sopar juntament amb afiliats i simpatitzants en l'estupend restaurant de la ciutat Geros, i van acabar la nit en el local de moda de la ciutat Loft 39.

PxC

Igualada, 13 d'abril de 2012