WWW.OSONA.COM, 25/04/2012; Anglada culpa els mitjans de comunicació del «clima de desobediència» que hi ha a Vic

25/04/2012 - Vic

El regidor de PxC, Josep Anglada, defuig qualsevol responsabilitat en els incidents d’aquests dies

Redacció.- Josep Anglada, en declaracions a Osona.com, ha lamentat els incidents que es van produir ahir a la tarda davant del seu domicili i ha assenyalat els mitjans de comunicació, entre ells aquest diari digital, com un dels causants del “clima de desobediència” que pateix aquests dies la ciutat de Vic.

Aquest dimarts, la concentració celebrada per segon dia consecutiu davant l'Ajuntament de Vic contra el líder de la Plataforma per Catalunya, va derivar en una manifestació fins al davant del seu domicili que va finalitzar amb aldarulls i un intent d’agressió vers el mateix Anglada, que tornava a casa seva. La protesta era fruit d’una altra batussa que hi va haver diumenge a la plaça Major, en la que també hi va estar implicat Anglada i que va acabar amb denúncies creuades.

Anglada ha defugit qualsevol tipus de responsabilitat en els incidents d’aquests dies i ha tirat amb bala vers els col·lectiu d’immigrants i els "antisistema", que ell qualifica com “rates de claveguera”, i també la premsa: “Accepto que els mitjans em puguin criticar, però m’agradaria que fossin més justos i també critiquessin els col·lectius que estan atiant aquest foc”, ha dit el líder de PxC. “Mentre els mitjans continuïn en aquesta línea aniran donant joc a tota aquesta colla de violents”, ha afegit.

“Em van insultar, perseguir i intentar agredir i ni jo ni la meva dona vam poder entrar a casa. Aquesta és la trista realitat”, es queixa el regidor de PxC. “Aquestes coses no poden passar a Vic”, conclou.