WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 26/04/2012; Josep Anglada: La casta política de la comarca no té arguments per debatre amb mi

27/04/2012 - Vic

Veure vídeo del programa

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha explicat detalladament al Canal Taronja els últims fet ocorreguts a la ciutat de Vic protagonitzats pels col·lectius antisistemes i magrebins.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan Ballana d’ERC, Josep Rafús de CiU i de Arnau Martí membre d’ICV.

El programa que va estar moderat per David de Dios, es va parlar dels esdeveniment ocorreguts a la ciutat de Vic protagonitzats per els col·lectius antisistemes i Magrebins coincidint ambla Diada del Partit .

Anglada no tan sols va haver de debatre amb els contertulians, sinó que també va haver de contestar, i les contestar amb tota claredat, a moltes de les incongruències per part del moderador del programa.

Anglada va deixar clar en el transcurs del programa que “els únics provocadors han estat els col·lectius d’ultraesquerra i els antisistemes”. En aquest sentit, Anglada va assenyalar que “em reafirmo de tot el que vaig dir en el meu discurs el dia de la Diada del Partit, aquesta colla són uns perroflautes i unes rates de cloaca”.

Anglada també va ser molt crític amb el manifest contra la violència redactat en una reunió de portaveus on ell no hi va poder assistir. Anglada que va tractar de nens de parvulari els responsables del manifest va assegurar que “tot i compartir els sis punts del manifest, per dignitat no el puc signar ja que no contempla la condemna a l’episodi de violència patit per Marta Riera”.

PxC

Vic, 26 d’abril 2012