Vic, 10/05/2012; Josep Anglada: “CiU es dedica a enervar cada dia més als catalans amb la seva constant obstinació a afavorir als immigrants

10/05/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada ha assenyalat a Vic que “és vergonyós que la generalitat s'obstini a donar cobertura sanitària als il·legals i obligui al copago als catalans”.

Vic | Redacció.- Les declaracions dels responsables de Salut de la Generalitat en RAC 1 han estat ràpida i rotundament contestades pel president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, qui ha manifestat a l'acabar  la Festa de la Primavera dedicada a la gent gran de Vic que “CiU es dedica a enervar cada dia més als catalans amb la seva constant obstinació a afavorir als immigrants, mentre retalla tot tipus de drets socials als ciutadans catalans”.

En aquest sentit Anglada ha assenyalat que “ara diuen que seguirà oferint sanitat gratuïta als il·legals al mateix temps que el Conseller Homs anuncia solapadament el copago sanitari pels de casa”. Per a Anglada “la política de CiU és cada dia més clara, més indignant i denigrant per als catalans”, i ha afegit “Mas ho ha dit ben clar, ell confia en el que crida “nous catalans”, nosaltres confiem i defensem als catalans de debò i de sempre, cadascun tria el seu bàndol”

En paraules del líder identitari “CiU guanya dia a dia desprestigi i menyspreu a la nostra societat, els catalans ja saben que només hi ha una força política que els defensi realment, Plataforma per Catalunya”.

PxC

Vic, 10 de maig de 2012