WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 16/05/2012; Josep Anglada: “Els únics que busquen la crispació a Vic són els atisistemes de la CUP

16/05/2012 - Vic

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha  participat en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja on es plantejava si existeix crispació a Vic arran de les manifestacions convocades per grups antisistemes.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan López d’ERC, Josep Rafús de CiU i de Toni Serrat ex regidor.

El programa que va estar moderat per David de Dios, es  va parlar dels esdeveniment ocorreguts a la ciutat de Vic protagonitzats darrerament per els col·lectius antisistemes i Magrebins i de l’últim ple celebrat al consistori vigatà.

El programa va començar amb unes declaracions de l’alcalde de Vic on comptabilitzava a la CUP com els responsables de la crispació a Vic. En aquest sentit l’alcalde va dir que “la gent que s’apunta en aquestes manifestacions no són de Vic”, afegint “aquesta gent no te de fer-ne res del que fem a Vic”.

Tant el regidor de CiU com el d’ERC van manifestar el seu rebuig a la manifestació convocada per la CUP i van demanar que no si assistís.

Anglada va començar la seva intervenció assenyalant que “alguns mitjans de comunicació s’han apuntat en aquesta guerra de la crispació”, afegint “Plataforma per Catalunya estem per la cohesió social, per l’ordre, per la convivència i per treballar per l’interès de la ciutat”.

El líder identitari va assegurar que “a Vic no hi ha hagut mai crispació, però si que va reconèixer que la CUP l’interessa la confrontació”.

Anglada va acomiadar-se del programa “agraint el suport que està reben aquest dies per part dels ciutadans de Vic”.

PxC

Vic, 16 de maig  2012