Vic, 11/06/2012; PxC assisteix a la Processó de Corpus de Vic

11/06/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada acompanyat de la seva esposa i dels regidors de PxC de l’Ajuntament de Vic, assisteix a la celebració de l’eucaristia a la Catedral de Vic i a la Processó de Corpus que ha estat presidida pel bisbe de Vic Romà Casanova.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC) i regidor a l’Ajuntament de Vic, Josep Anglada, va participat aquest diumenge acompanyat per la seva esposa i pels demés regidors de PxC de l’Ajuntament de Vic, Marta Riera, Pilar Catalán i Cristina Gayoso a la celebració de la festa del Corpus que ha estat precedida per una missa que ha omplert de gom a gom la catedral i que ha oficiat el bisbe Romà Casanova.

El recorregut de la Processó va començar a l’Interior de la catedral, plaça de la Catedral, plaça del Bisbe Oliva, carrer del Cloquer, carrer Baixada de l’Eraime, plaça de la Pietat, carrer del P. Xifré, carrer Cardona, plaça del Paradís, plaça del canonge Collell, carrer d’en Canyelles, plaça de sant Felip, carrer de l’Escola, plaça del bisbe Oliba, plaça de la Catedral, interior de la Catedral. L’acte es va acabar amb el simbòlic Ball de l’Àliga davant de les autoritats eclesiàstiques i pollítiques.

A continuació, Anglada va assistir  al repic de campanes que s’ha fet arreu del país en honor de  la commemoració del 110è aniversari de la mort del poeta  Mossèn Cinto Verdaguer. L’acte ha consistit amb la interpretació del Cant de la Senyera a càrrec de dues corals locals, al peu del campanar de la catedral.

En acabar els actes el líder identitari va manifesta que “sempre és agradable veure la Catedral de Vic plena de gom a gom a la celebració de la eucaristia”, i va afegit “que com a vigatà i cristià que sóc, és un honor poder assistir cada any  a la Processó de Corpus que es celebra a Vic”.

PxC

Vic, 11 de juny de 2011