VIC, 09/10/2012; Josep Anglada es reuneix amb la Delegació Comarcal d’Osona

09/10/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada es reuneix amb la Delegació Comarcal d’Osona per encarar el que serà la campanya autonòmica a la Comarca

Vic | Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, es va reunir aquest dilluns amb la Delegació Comarcal d’Osona per encarar la campanya electoral de Plataforma per Catalunya a la comarca. Anglada, va reunir tots els regidors i futurs candidats d’Osona a les municipals del 2015 per explicar els actes que es faran tant a la comarca com arreu del país. També es van anar perfilant els noms dels candidats osonencs que aniran a la llista per Barcelona i que en els propers dies es faran públics.

El líder identitari i candidat per la demarcació de Barcelona, va manifestar que “les bones vibracions que noto passejant pels pobles de Catalunya i les mostres de suport que rebo dia rere dia de ciutadans els quals estan farts de tanta immigració, de la corrupció política i de que els polítics actuals no escolten els problemes reals del poble, fan que cada dia PxC tingui més seguidors, la qual cosa això es convertirà en milers de vots el proper 25 de novembre”.

Anglada té clar que “aquesta vegada PxC entrarà en força al parlament i la nostra intenció es fer-ho amb grup parlamentari propi”, d’aquesta manera va assegurar el president de PxC que “Plataforma per Catalunya pot obtenir representació a les quatre demarcacions de Catalunya”.

Després de donar per fet els noms dels líders europeus que acompanyaran Anglada a l’acte central de campanya, Anglada va assenyalar que “PxC, continuarà portant com a lema principal de campanya Primer els de casa”.

Per acabar, Anglada va expressar el seu desig de que “quan sigui diputat al Parlament  tots els Osonencs poden estar segurs de que  tindran un representant que només vetllarà per els problemes reals de la Comarca, i que com a vigatà la capital d’Osona tindrà un defensor constant de les seves mancances dins del Parlament de Catalunya”.

Tanmateix, la Delegació d’Osona ha engegat una campanya batejada “Trepitgem Carrer”, i on es repartiran 50.000 fulletons en els municipis de la comarca anunciant que “fins ara t’hem estat defensant als Ajuntaments, ara ho farem al Parlament”.

PxC

Vic, 9 d’octubre de 2012