WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 23/10/2012; Josep Anglada: Ja ni ha prou que la casta política continuï prenent el pel a la gent

24/10/2012 - Vic

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, es va mostrar molt crític amb l’actual casta política catalana en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja,  on va manifestar que ja ni ha prou de prendre el pel a la bona gent de Catalunya.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan Ballana d’ERC, Josep Rafús de CiU i de Iban Lapeira SI.

El programa va estar moderat per David de Dios, es va parlar de les últimes enquestes que ha donat RAC 1, així com dels titulars informatius d’actualitat i dels molts vigatans i osonencs que formen part de les diferents candidatures a les eleccions al Parlament de Catalunya el proper 25 de novembre.

Josep Anglada, com a cap de llista per PxC va comentar que “Com a cap visible de la seva formació aquest dies li toca recórrer molts municipis de Catalunya, però que per descomptat no oblida Vic i que continua fent lo que ha de fer per la ciutat”.

Anglada va defensar la postura que PxC creu millor per afrontar aquesta campanya i va dir que “ el que ens vol vendre Artur Mas és una cortina de fum per tapar les veritables necessitats del país i de la seva gent”, i va continuar dient “ara no es hora de parlar d’independència, ara hi ha altres coses molt més importants, però mentre ens venen aquesta fal·làcia ningú parla de les retallades en sanitat, en educació, ningú parla de la taxa d’un euro per recepta, ningú parla dels 800 mil aturats que te Catalunya”.

El líder identitàri no es va arronsar davant els demés representants de la casta parasitaria catalana i va manifestar el seu malestar per la manera que ens ha portat aquesta en l’actual situació de crisi no tant sols econòmica sinó també social.

El president de PxC i candidat a la Generalitat va assenyalar que” Artur Mas es un polític fracassat, que res del que ha promès ha pogut complir, i que tampoc podrà complir el que ara promet”, i va matissar que “ es van passar una legislatura parlant de l’Estatut, l’altre del pacte fiscal i ara es passaran la propera parlant de la independència”. “Això és una vergonya”, va acabar dient Anglada.

Per acabar, Anglada va dir en un to contundent que “CiU no té cap solució per treure’ns de la crisi, i amb aquesta mentida constant per fer creure als catalans que Espanya ens roba els hauria de caure la cara de vergonya, quan l’única cosa que han fet durant trenta anys es pactar un cop amb el PSOE i un altre amb PP”.

PxC

Vic, 23 d’octubre de 2012