WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 06/11/2012; Josep Anglada: Un programa electoral no es basa solament en l’Estatut, un Estat propi o la independència

10/11/2012 - Vic

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, una vegada més es va mostrar molt crític amb l’actual casta política catalana en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja,  on va manifestar que Mas ha incomplert el seu programa electoral avançant les eleccions només per pur partidisme.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan Ballana d’ERC, Josep Rafús de CiU i de Toni Serrat ex regidor. El programa va estar moderat per David de Dios, es va parlar de les properes eleccions al Parlament de Catalunya i de l’últim ple celebrat a la ciutat de Vic.

Josep Anglada, va fer referencia a la seva precampanya i va dir que “ell a diferencia dels altres polítics trepitja carrer, parla amb els ciutadans i escolta els seus veritables problemes”.

Anglada també va fer èmfasi als programes electorals i va dir que “els programes han de parlar de sanitat, educació, dels problemes basics dels ciutadans i donar solucions”, ja que segons el líder de PxC “un programa no es pot basar solament en l’Estatut, l’Estat propi o la independència”.

El líder identitàri no es va arronsar davant els demés representants de la casta parasitaria catalana i va manifestar que “mentre tinguem els mateixos representants polítics oblidem-nos de la independència” i va matisar “com CiU ens pot parlar d’un Estat propi si un dels abanderats d’aquest moviment Josep M. Vila d’Abadal l’han apartat de la llista”.

El president de PxC i candidat a la Generalitat va assenyalar que ”el marc parlamentari quedarà igual, les promeses de CiU no son creïbles i per tant la política de Catalunya no canviarà en res”.

Per acabar, Anglada va parlar de la moció presentada per el grup antisistema a l’Ajuntament de Vic sobre deixar votar a tots els immigrants i va manifestar que “PxC pensen totalment diferent, que a casa nostre no els han de deixar votar, i que per descomptat en països on no hi ha una reciprocitat de vot ja ni se’n ha de parlar”. afegint “estic totalment segur que si els ciutadans de Vic se’ls demanes en una consulta si tots els immigrants poden votar sortiria un no rotund i en majúscules”.

PxC

Vic, 6 de novembre de 2012