WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 18/12/2012; Josep Anglada: Pel be de la Ciutat de Vic sempre es pot arribar a qualsevol acord

23/12/2012 - Vic

Anglada va justificar l’aprovació del pressupost municipal perquè “s’han acceptat unes propostes amb sentit comú aportades pel primer partit de l’oposició”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Josep Maria Font ex regidor d’ERC, Josep Rafús de CiU, i de Toni Serrat ex regidor.

El programa va estar moderat per David de Dios, i es va parlar del ple celebrat el dia abans al consistori vigatà.

Anglada va valorar molt positivament que “l’equip de govern hagi volgut parlar amb els partits de l’oposició, i aquesta vegada per primer cop des de que PxC està al consistori vigatà els regidors de Plataforma per Catalunya han votat a favor de l’aprovació del pressupost del 2013, i si ho hem fet és perquè s’han acceptat unes propostes amb sentit comú aportades pel primer partit de l’oposició”.

Anglada també va fer èmfasi en que ”a diferencia del 2003 o del 2007, la legislatura del 2011 a Plataforma per Catalunya se l’escolta més i quan un representa la ciutat de Vic al cap i la fi el que interessa es el benefici de la ciutat perquè així els que acaben guanyant son els ciutadans”.

El president de PxC també es va manifestar sobre la recomanació que li va fer a l’alcalde de Vic de “abaixar-se el sou un 15% per qüestió d’ètica”, afegint “aquesta era una de les mesures fonamentals per poder votar favorablement el pressupost”.

Per acabar, Anglada va matisar sobre un altre punt de l’ordre del dia en que s’havia d’aprovar el reglament del ple “es va d’haver de tornar a retirar per la manca democràtica del grup antisistema de la CUP que hi ha a l’Ajuntament de Vic”.

PxC

Vic, 18 de desembre de 2012